مقالات

لباس برای پوست گندمی

لباس برای پوست گندمی

اگه بیشتر وقتتون رو صرف انتخاب رنگ لباس برای پوشیدن میکنید، کاملاً منطقیه. چون رنگ لباس هایی که میپوشیم، توی شادابی و یا خسته به نظر رسیدن چهره مون تأثیر دارن. در این مقاله قصد داریم به شما در انتخاب رنگ لباس برای پوست گندمی راهنمایی کنیم.

رنگ لباس مناسب برای پوست سبزه و گندمی

اگه شما پوست سبزه و گندمی دارید، عصر عاشورا بهتون میگه که خیلی شانس دارید، چون رنگ پوست گندمی تقریباً در هر رنگی از لباس عالی به نظر میرسه. با این حال، برخی رنگ ها بیشتر به پوست گندمی میاد که آنها را برای ست کردن پیراهن مردانه و کراوات شما لیست کردیم:

  • قرمز آلبالویی: این رنگ یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ ها در مد هستش و به پوست گندمی خیلی میاد.
  • سبز زمرد: این رنگ تأثیر آرام بخشی بر بدن و ذهن داره و میتونه استرس و اضطراب رو کاهش بده.
  • سبز لیمویی: همیشه اولین انتخاب تون در رنگ لباس برای پوست گندمی سبز لیمویی باشه. این یک رنگ با طراوت و انرژی زاست و میتوان آن را با رنگ های دیگه ست کرد.
  • فوشیا: این رنگ از قرمز، آبی و سرخابی تشکیل شده. رنگی بسیار پر جنب و جوش و روشنه. به همین دلیل بهترین رنگ لباس برای پوست گندمی به نظر میرسه.
  • فیروزه ای: این یک رنگ روشن، شاد و نشاط آوره که احساس خوبی نسبت به خودتون میده.
  • زرد: بهترین رنگ لباس برای پوست گندمی هستش. چون یک رنگ روشن و شاده که پوست تیره رو درخشان نشون میده.
  • بنفش: رنگی سرد هستش، اما زمانی که در مقادیر زیاد استفاده بشه، میتونه پررنگ و جذاب باشه.
  • رنگ شرابی: این رنگ برای همه رنگ‌های پوست مناسبه، بنابراین لازم نیست نگران هماهنگی تیشرت مردانه شرابی با رنگ پوست خود باشید.
  • نارنجی: یک رنگ گرم، روشن و شاده و برای افرادی که رنگ پوست گندمی دارن، جذاب به نظر میرسه
  • آبی سلطنتی: این رنگ بین آبی و سرمه ای قرار میگیره و دارای سایه های مختلفی هستش.

رنگ لباس مناسب برای پوست سبزه و گندمی

انواع ست های جذاب برای پوست گندمی

انتخاب رنگ مناسب پیراهن برای مردان و ست کردن آن با شلوار و  برای جذابیت ظاهری کافی نیست. بلکه مهمه که رنگ پوست تون رو هم برای انتخاب رنگ لباس بررسی کنید. پوشیدن لباس های همرنگ با پوست، چهره تون رو بیمار نشون میده، چون تضاد کافی بین پوست و لباس ایجاد نمیشه. در عوض ترکیب رنگ هایی که به خوبی با رنگ پوست تضاد دارن، بهترین ویژگی های شما رو به زیبایی نمایان میکنن و باعث میشه سرزنده و سالم به نظر برسید. بنابراین هرگز نباید قدرت رنگ ها رو دست کم گرفت. دونستن اینکه کدوم رنگ لباس به پوستتون میاد میتونه به شما احساس اعتماد به نفس بیشتری بده. حتی استفاده صحیح  و ست کردن رنگ ‌ها با هم حتی میتونه باعث بشه دیگران شما رو قاطع ‌تر، قدرتمندتر، دوستانه ‌تر یا وفادارتر بدونن.

انتخاب رنگ لباس برای پوست گندمی بسیار گسترده است. رنگ‌ های گرم ‌تر، مثل نارنجی یا قرمز، به نمایان شدن رنگ پوست گندمی کمک میکنه. با این حال، آنها باید از رنگ هایی مثل قهوه ای، یا خاکستری اجتناب کنن، چون این رنگ ها با رنگ پوست آنها ترکیب نمیشه و پوشیدن لباس هایی مثل پیراهن یقه دیپلمات با این رنگ ها باعث میشه تیره تر از قبل به نظر برسید. اگه شما هم رنگ پوست تون گندمی هستش، در کمد لباس تون رو باز کنید. از لیست زیر طبق رنگ بلوزتون، بخش های دیگه لباس مثل شلوار و شال رو با آن رنگ ست کنید.

-بلوز رنگ لیمویی با رنگ مشکی، سفید، نارنجی، بنفش

-بلوز رنگ فوشیا با آلبالویی، آبی سلطنتی

بلوز رنگ نارنجی با بنفش، سفید، مشکی

-بلوز رنگ آبی سلطتنی با زرد، نارنجی

– بلوز رنگ سبز زمرد با زرد، نارنجی

-بلوز رنگ بنفش با زرد، نارنجی

– بلوز رنگ فیروزه ای با نارنجی

-بلوز رنگ آلبالویی با سفید، زرد

-بلوز رنگ زرد با سبز زمرد

انواع ست های جذاب برای پوست گندمی

چه نوع لباس برای پوست گندمی مناسب است؟

تا اینجا انواع رنگ لباس برای پوست گندمی رو شرح دادیم. اگه نمیدونید برای هر فصلی چه نوع لباسی متناسب با پوست گندمی استفاده کنید، خوندن این بخش رو از دست ندید.

  • پاییز زمستان

در زمستان و پاییز، بهتره رنگ های ملایم تری نسبت به تیشرت مشکی مردانه انتخاب کنید. آبی سلطنتی، آلبالویی، سبز زمرد، بنفش از بهترین رنگ های لباس برای پوست گندمی هستن.

آبی سلطنتی: این رنگ در لباس های بلند و کتانی ها بسیار چشمگیره. همچنین میتوان از آن در کت و شلوارهای زنان هم استفاده کنید.

آلبالویی: استفاده از این رنگ در بلوز و شلوار توصیه نمیشه. مگر اینکه به عنوان چاپ روی بلوز و یا با رنگ دیگه باشه.در عوض این رنگ رو میتونید در هدبند، کلاه، روسری، دستکش، جوراب شلواری استفاده کنید. اگر یک لباس ساده زرد رنگ دارید، به دنبال یک کفش آلبالویی رنگ باشید.

سبز زمرد: اگه جنس لباس تون مخمل هست، حتما رنگ سبز زمردی رو انتخاب کنید. جواهرات با سنگ زمرد چه به صورت گردنبند و یا گوشواره جذابیت ویژه ای در ظاهرتون ایجاد میکنن.

بنفش: بنفش رو میتونید در هر لباسی بگنجانید، از بلوز ساتن گرفته تا شلوارهای طرح دار.یک نکته برای آقایان ،در کنار تمام این رنگ ها داشتن پیراهن مردانه رو هم فراموش نکنید که بسیار مناسب پوست های گندمی است.

  • بهار تابستان

رنگ پیراهن مردانه مدل بهاره باید روشن میشه، که با پوست گندمی کنتراست عالی ایجاد میکنه. نارنجی، زرد، فیروزه ای از بهترین رنگ های لباس برای پوست گندمی هستن.

نارنجی: این رنگ رو میتونید در روسری، شال، کیف دشته باشید. کفش نارنجی یک تیپ کلاسیک تابستانی هستش.

زرد: روسری، تاپ و لباس ‌های زرد راه بسیار خوبی برای ظاهر کردن پوست گندمی هستش. به دنبال جواهرات درشت باشید تا این رنگ رو در ظاهر خود بگنجانید.

فیروزه ای: اگر در مراسم عروسی بهاری یا تابستانی در پیش رو دارید، لباس فیروزه ای بی نظیره. در زندگی روزمره، تی شرت های و لباس های بدون آستین فیروزه ای راه بسیار خوبی برای گنجاندن این رنگ در کمد لباس شما هستن.

خلاصه مقاله

بهترین رنگ لباس برای پوست گندمی شامل آلبالویی، سبز لیمویی، نارنجی، بنفش، سبز زمرد، شرابی و فیروزه ای هستش. همچنین از انتخاب رنگ هایی مثل مشکی، سرمه ای، قهوه ای تیره و سبز روشن پرهیز کنید چون تضاد خوبی با پوست گندمی ندارن.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *