مقالات

پیراهن مردانه مدل بهاره

پیراهن یکی از اون لباس هایی هست که توی کمد هر مردی یافت میشه. انواع پیراهن مردانه در بازار موجود هست از پیراهن مجلسی گرفته تا پیراهن اسپرت و غیررسمی. انتخاب مدل پیراهنی که به ظاهر شما شخصیت بده، بسیار دشواره. در این مقاله ما یک راهنمای مفیدی در مورد انواع پیراهن مردانه مدل بهاره برای شما آماده کردیم. به خوندن ادامه بدید.

انواع مدل های بهاره پیراهن مردانه

شاید براتون پیش اومده که بعضی از انواع مدل های پیراهن رسمی مردانه میپوشید، شکم تون رو خیلی نمایان میکنه، در حالی یه سری از پیراهن ها این طور نیست. انگار متناسب با سایز بدنتون دوخته شدن. پس میتوان نتیجه گرفت همه پیراهن ها به طور یکسان برش و دوخته نمیشن. انواع مختلفی از پیراهن مردانه مدل بهاره در عصر عاشورا داریم که آنها را در زیر لیست کردیم:

  • پیراهن دکمه دار آکسفورد

آیا کسب و کارتون در زمینه تجارت هستش؟ به این نوع از پیراهن مردانه مدل بهاره بچسبید. جان بروکس پیراهن دکمه دار آکسفورد رو خلق کرد و بلافاصله به عنوان یک طرح جاودانه پذیرفته شد. این پیراهن از پارچه ضخیم دوخته میشه و دارای یک یقه دکمه دار هستش. رنگ‌ های روشن ‌تر برای مکان های رسمی مثل عروسی یا دفتر بسیار ایده آله.

  • پیراهن چهارخانه

چهارخانه یکی از محبوب ترین پیراهن مردانه مدل بهاره هست. این پیراهن به شما این امکان رو میده که براساس رنگ آنها تصمیم بگیرید که برای محل کار بپوشید یا یک گردش غیررسمی.

  • پیراهن آستین کوتاه

پیراهن آستین کوتاه با یقه پهن باید اولین انتخاب شما برای تابستان باشه. چرا؟ چون این نوع پیراهن مردانه مدل بهاره بسیار بالاست. آنها را میتونید با شلوار جین برای یک روز معمولی ست کنید، اما اگه شلوار باریک بپوشید، هیچکس حس مد شما رو زیر سوال نخواهد برد..

  • پیراهن کتان

با شروع تابستان، یک تیشرت مردانه کتان باید به طور خودکار از کمد لباس شما بیرون بیاید. جنس کتان فوق العاده خنکه و به طور سنتی در محیط های غیررسمی میتوان پوشید  در آنها احساس راحتی و همچنین شیک بودن خواهید داشت.

  • پیراهن یقه ماندارین

این یکی فوق العاده زیبا و یک انتخاب هوشمندانه برای رویدادهای رسمی هستش. هرگز از سرمایه گذاری روی پیراهنی با یقه بند ماندارین پشیمان نخواهید شد. چون این پیراهن مردانه مدل بهاره میتونید برای عروسی و مهمانی های نامزدی بپوشید.

  • پیراهن هنلی

پیراهن هنلی ترکیبی از تی شرت و پیراهن هست که به عنوان بهترین پیراهن مردانه مدل بهاره شناخته شده. اگر نمیدونید برای هر موقعیت یا کاری خاص چه بپوشید، کورکورانه پیراهن هنلی رو انتخاب کنید. چون صد درصد خوش ‌تیپ به نظر میرسید.

ست پیراهن مجلسی مردانه

اصول ست کردن پیراهن مردانه و کراوات  مجلسی که  بیشتر در مراسم های رسمی و مجالس استفاده میشه. پارچه این پیراهن معمولاً از پنبه درست شده و با یقه نوک تیز و سرآستین های فرانسوی تکمیل میشه. نکته اینجاست که این پیراهن مردانه مدل بهاره باید تقریباً هم سایز بدن تون باشه. نه اونقدر تنگ و نه اونقدر گشاد به نظر برسه!  بنابراین باید قبل از خرید پیراهن مجلسی، اندازه های خودتون رو بدونید. این شامل اندازه گیری دور گردن، دور کمر، طول آستین و قد میباشد. اما چه زمانی و چگونه پیراهن مجلسی بپوشیم؟ مناسبت های مختلفی وجود داره که میتونید این پیراهن مردانه مدل بهاره بپوشید، به عنوان مثال در اولین قرار ملاقات، مجالس رسمی مثل عروسی و یا مهمانی در فضای باز. چند نکته اساسی و پیشنهادات استایلی در رابطه با پوشیدن این پیراهن مردانه مدل بهاره وجود داره که باید در نظر داشته باشید:

-برای اولین قرار ملاقات، یک پیراهن مجلسی باید از رنگ مناسب پیراهن برای مردان با یک شلوار زیبا و یک کمربند بپوشید. احتمالاً میتونید برای این کار کراوات رو کنار بذارید چون خیلی نمیخوایید آراسته به نظر برسید.

-برای دفتر، مطمئناً میتونید یک پیراهن مجلسی آبی روشن رو با شلوارهای رنگ تیره بپوشید. بسته به رسمی بودن مکان کسب و کارتون، میتونید برای ظاهری حرفه ای تر، یک کراوات رنگ تیره هم به تیپ خود اضافه کنید یا آن را با کت و شلوار ست کنید.

-برای یک مهمانی غیر رسمی در فضای باز، میتونید یک پیراهن مجلسی با رنگ روشن بپوشید، مثل پیراهن سفید با شلوار سرمه ای رنگ.

-برای شام با خانواده، میتونید یک پیراهن مجلسی طرح دار رو با یک شلوار جین زیبا ست کنید تا ظاهری واقعا جذاب داشته باشید.

ست پیراهن رسمی مردانه

پیراهن اداری و پیراهن مشکی مردانه بهترین نوع پیراهن مردانه مدل بهاره هست که کارمندان میتونن به راحتی از آن در محیط کار استفاده کنن. این نوع پیراهن آستین بلند با یقه دکمه داره که میتونید آن‌ را با یک شلوار تک رنگ پارچه ای ست کنید. جنس این پیراهن متفاوته. بیایید یک مروری بر روی انواع جنس پیراهن رسمی داشته باشیم و ببینیم کدوم بهتره.

پنبه: پرمصرف ترین پارچه در پوشاک هست. واقعاً سازگاره! برای هوای سرد و گرم مناسبه. برای گرمای بیشتر میتونید آن را با لباس های دیگه بپوشید.

پلی استر: کسانی که برای کار باید به بیرون برن، از خواص رطوبت گیر آن میتونن بهره مند بشن. به سرعت خشک میشه و در برابر چین و چروک بسیار مقاومه. همچنین ماندگاری بالایی داره زیرا از الیاف قوی و بادوام تشکیل شده.

مخلوط های پلی استر و پنبه: پلی استر ممکنه با منسوجات دیگر مخلوط بشه تا مزایای بیشتری به همراه داشته باشه. پلی استر/پنبه، یک نمونه از این مورد هستش. هنگامی که خواص پنبه و پلی استر 50-50 با هم ترکیب بشن، نتیجه یک پارچه دلپذیر و با دوام بالا تشکیل میشه. اگه دوست دارید پیراهن تون هم نرم و لطیف باشه، هم کمتر چروک بشه، خرید پیراهن با جنس پلی استر/پنبه رو در الویت قرار بدید.

شاید خیلی از شماها توی انتخاب رنگ لباس به خصوص رنگ پیراهن رسمی مشکل دارید. نمیدونید کدوم رنگ مناسب محیط کاری هست. از طرفی مطالعات متعددی گزارش شده که رنگ ها تأثیر قابل توجهی بر خلق و خوی ما و نحوه واکنش دیگران به ما دارن. بنابراین در ادامه رنگ های مناسب پیراهن رسمی رو براتون شرح دادیم.

پیراهن سبز: این رنگ نمایانگر تازگی، امنیت و هماهنگی هستش. رنگ سبز کمترین میزان خستگی چشم رو به دنبال داره. از این رو برای افرادی که برای مدت طولانی جلوی صفحه نمایش مینشینن، انتخاب مناسبیه.

پیراهن آبی: این رنگ حکمت و حقیقت هست. اثر آرامش بخشی داره و با هوش مرتبطه. همچنین در بین رنگ ها ماندگارترین رنگ محسوب میشه. بنابراین، اگر در یک محیط پویا یا دراماتیک کار میکنید، آبی رنگ بسیار خوبی برای پوشیدن برای کاهش استرس میباشد.

پیراهن قهوه ای: قهوه ای، رنگ مردانه تلقی میشه. پوشیدن پیراهن قهوه ای شکلاتی میتونه به شما کمک کنه تا اعتبار بالایی کسب کنید.

پیراهن سیاه: این رنگ خیلی زیباست و فرد رو لاغر اندام نشون میده. اگر میخوایید جدی گرفته بشید، یک پیراهن سیاه بپوشید.

پیراهن سفید: این رنگ نشان دهنده تمیزی و کمال هستش اگه میخوایید آراسته و منظم نشون داده بشید، پیراهن با رنگ سفید بپوشید. .

مدل های اسپرت بهاره مردانه

اگه به پیراهن مردانه و یا پیراهن مردانه مدل بهاره از نوع اسپرت دقت کرده باشید، دور بازوها و بدن کمی گشادتره . تناسب پیراهن اسپرت به کاربر این امکان رو میده که آزادانه حرکت کنه، بدون اینکه احساس سختی یا تنگی کنه. انواع مدل های اسپرت بهاره مردانه شامل:

  • پیراهن فلانل

فلانل به پارچه چهارخونه گفته میشه و برای فصل گرما مناسب هستن. این پیراهن‌ که از پنبه یا پشم بافته شدن، بسیار نرم و راحت هستن و یک ترکیب بسیار شیکی با تی شرت ایجاد میکنن. شما میتونید این لباس رو برای پیک نیک، جلسات پاتوق با دوستان و خانواده یا مسافرت بپوشید. حتی برای داشتن ظاهری شیک بهتره با جین ست کنید. فلانل حالت خنکی ایجاد میکنه و بهتره در یک محیط غیر رسمی استفاده بشه

  • پیراهن جین

از بهترین پیراهن مردانه مدل بهاره میتوان به پیراهن جین اشاره کرد. یک شلوار جین سفید با یک پیراهن جین ظاهری فوق العاده شیک به شما میده. میتونید پیراهن جین رو روی تی شرت های ساده بپوشید و یک استایل جذاب برای خود ایجاد کنید. اگرچه پیراهن جین را میتوان در تمام طول سال بپوشید، اما در فصول قبل از زمستان ظاهر رو برجسته میکنه.

  • پیراهن آستین کوتاه یقه کمپ

با شروع گرما و فصل تابستان نمیتونیم پیراهن آستین کوتاه که دارای یقه پهن هست، رو کنار بذاریم. ظاهر خنکی این پیراهن رو با پوشیدن کفش های کتانی تکمیل کنید.

  • پیراهن یقه کوبایی

این نوع پیراهن به صورت آستین های کوتاه و یقه باز دوخته میشن و بهترین لباس برای جشن ‌های تابستانی هستن. پیراهن یقه کوبایی رو میتوان با شلوارهای جین یا گشاد پوشید.

خلاصه مقاله

پیراهن مردانه مدل بهاره شامل پیراهن آکسفورد، هنلی، یقه ماندراین، کتان، چهارخانه، جین، فلانل هستش. از بین پیراهن های موجود، پیراهن دکمه دار آکسفورد کاربردی و همه کاره است و میتونید برای هر جایی استفاده کنید. اگر میخوایید شیک و راحت به نظر برسید، از بین مدل های مختلف پیراهن مردانه، آکسفورد رو انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *