مقالات

انواع مدل های پیراهن رسمی مردانه

انواع مدل های پیراهن رسمی مردانه

امروزه پوشاک مردانه به حدی پیشرفت کرده که هر چند وقت یکبار مدل های جدیدی به بازار عرضه میشه. از بلوز و شلوار گرفته تا ژاکت و کت. در میان همه آنها، پیراهن بدون شک یکی از عناصر مهم استایل هستش که میتوان آن را با انواع شلوارها و کت ست کرد. اما انتخاب نوع و رنگ پیراهن متناسب با شخصیت کمی چالش برانگیزه. از این رو برای راهنمایی شما، در اینجا لیست دقیقی از انواع مدل های پیراهن رسمی مردانه رو ارائه کردیم که به شما کمک کنه پیراهنی مناسب شخصیت تون رو پیدا کنید.

20 مدل پیراهن مردانه رسمی شیک

شاید تعجب کنید که 20 مدل پیراهن مشکی مردانه موجود هست که میتونید هر کدوم از آنها را متناسب با  مکان های خاص از روش های ست کردن پیراهن مردانه و کراوات استفاده کنید. در این ادامه قراره به انواع مدل های پیراهن رسمی مردانه عصر عاشورا بپردازیم.

1.پیراهن چهارخانه: این پیراهن دارای چاپ چهارخانه در رنگ های مختلف هستش.

2.پیراهن جین: با پارچه ی پنبه ای دوخته میشه و معمولاً دارای جیب دوتاییدر سینه هستن.

3.پیراهن هنلی: این پیراهن به صورت بدون یقه با چند دکمه در قسمت جلویی دوخته میشه.

4.پیراهن اورشرت: به معنای رو پیراهنی هست که اغلب به صورت بزرگ و گشاد دوخته میشن.

5.پیراهن رسمی: این پیراهن اغلب دارای آستین های بلند، یقه سفت و جلوی دکمه دار هستش.

6.پیراهن وسترن: این پیراهن دارای وصله هایی از یک پارچه دیگه در بخش جلو و پشت میباشد.

7.پیراهن آکسفورد: پیراهنی که با پارچه قابل تنفس دوخته میشه و یقه های آن دکمه دار هستن.

8.پیراهن یقه کوبایی: به صورت یقه باز با لبه‌ های دوخته میشه و معمولاً آستین‌های کوتاهی داره.

9.پیراهن دکمه دار: پیراهنی که علاوه بر دکمه های جلویی، دو دکمه هم در قسمت یقه قرار گرفته.

10.پیراهن فلانل: از یک پارچه بافته و انعطاف پذیری که اغلب از پشم یا پنبه تشکیل شده، دوخته میشه.

11.پیراهن تونیک: یک پیراهن گشاده با یقه هفت هستش و از پارچه هایی مانند پشم و کتان دوخته میشه.

12.پیراهن کتان: به دلیل بافت بسیار تنفس پذیر، یکی از راحت ترین و سبک ترین انواع تیشرت مردانه به حساب میاد.

13.پیراهن هاوایی: پیراهنی غیر رسمی با طرح های متخلف هست که جیب بزرگ هم روی سینه دوخته میشه.

14.پیراهن افسری: این پیراهن دارای سردوشی روی شانه، دو جیب در سینه با ردیف دکمه های مناسب هستش.

15.پیراهن ابریشمی: یکی از راحتترین لباس‌ هاست که دارای یقه ‌های نوک تیز و سرآستین‌ های دکمه ‌ای هستش.

16.پیراهن دنیم: نوعی پیراهن جین که ساده و بدون طرح هستش و یک جیب بسیار کوچک هم در قسمت سینه قرار گرفته.

17.پیراهن بیسبال: پیراهنی دکمه دار، بدون یقه با آستین های کوتاه که ممکنه رنگ آستین با بدنه پیراهن متفاوت باشه.

18.پیراهن تاکسیدو: این پیراهن دارای نوار دکمه ای هست که به راحتی قابل جابجایی هستن. اغلب از پارچه های نرم و راحت دوخته میشن.

19.پیراهن پدربزرگ: یک پیراهن آستین بلند یقه نخی هستش که در رنگ‌های متنوع با طرح‌ های مختلف موجود هست.

20.پیراهن اردو: پیراهنی تمام قده که فقط یک دکمه در قسمت یقه قرار داره. در قسمت چپ پیراهن روی قسمت سینه یک جیب دوخته شده.

بهترین مدل های پیراهن مردانه

بهترین مدل های پیراهن مردانه

پیراهن یکی از ملزومات لباس هر مردی هست به خصوص در پیراهن مردانه . مناسبت های مختلف، سبک پیراهن های مختلفی رو میطلبه.

خوشبختانه انواع مدل های پیراهن مردانه مدل بهاره بازار هست که میتونن به ظاهر شما شخصیت بدن. اگر با انواع مدل های پیراهن رسمی مردانه آشنا نیستید، به خواندن ادامه بدید. چون ما بهترین ها آنها رو برای شما گلچین کردیم.

  • پیراهن آکسفورد

از کاربردی ترین انواع مدل های پیراهن رسمی مردانه پیراهن آکسفورد هستش که از پارچه ضخیم با طرحی شبیه تار و پود نخ ساخته شده. این پیراهن دارای یقه دکمه دار هستش و به دلیل تطبیق پذیری زیاد میتونید با هر شلواری بپوشید. هنگام لباس پوشیدن حرفه ای، باید دکمه های یقه و سرآستین رو ببندید، سپس آن را با شلوارهای باریک و با کت و شلوار ست کنید. برای ظاهر غیر رسمی، سرآستین ها رو تا کنید و با شلوار جین بپوشید.

  • پیراهن مجلسی

 

از پرطرفدارترین انواع مدل های پیراهن رسمی مردانه پیراهن مجلسی هستش که آستین‌ های بلند و یقه ‌ای راحت داره. آنها اغلب از پارچه پنبه ای با کیفیت بالا در رنگ مناسب پیراهن برای مردان دوخته میشن. به دلیل طراحی رسمی، برای محل کار و سایر مناسبت های رسمی بسیار ایده آل هستن. این پیراهن رو با کت و شلوار ست کنید تا ظاهر رسمی تری داشته باشید.

  • پیراهن یقه کوبایی

از انواع مدل های پیراهن رسمی مردانه پیراهن یقه کوبایی هستش که به صورت یقه باز با آستین های کوتاه دوخته میشه. هنگام پوشیدن میتونید این لباس رو با یک کت پلیور ست کنید تا ظاهری هوشمندانه و غیررسمی داشته باشید. هرگز آن را با کراوات جفت نکنید.

  • پیراهن یقه ماندارین

پیراهن یقه ماندارین یک جایگزینی منحصر به فرد برای پیراهن های مجلسی و پیراهن های اداری هستن که کاملا متفاوت با انواع مدل های پیراهن رسمی مردانه هستن. این پیراهن ها به صورت یقه ایستاده کوتاه با آستین های بلند دوخته میشن. میتونید آنها را در زیر ژاکت، با یک کت رنگ مخالف بپوشید.

  • پیراهن کتان

این پیراهن از پارچه کتان دوخته میشه و دارای تنفس و جذب بالایی هستن. همچنین دوام بالایی دارن. این پیراهن برای محیط های کاری صمیمی ایده آل هستش. میتونید آن را با شلوار جین آبی تیره و کفش های کتانی سفید ست کنید.

10 مدل رسمی ست مردانه

مد یکی از بهترین راه ها برای بیان شخصیت شماست. به لطف طراحان مد و فرهنگ پاپ، روش های بی پایانی برای ترکیب رنگ پیراهن با شلوار وجود داره. در ادامه 10 مدل رسمی ست مردانه رو برای شما اوردیم که در اولین فرصت آنها را امتحان کنید.به این نکته توجه داشته باشید که در مکان های رسمی از تیشرت مشکی مردانه استفاده نکنید.

10 مدل رسمی ست مردانه

  • پیراهن آبی با شلوار طوسی

برای داشتن تیپ رسمی، به پیراهن دکمه دار به رنگ آبی و یا سرمه ای نیاز خواهید داشت. با این حال، یک کت و شلوار مناسب از سایه های مشکی و طوسی هم میتونید برای تکمیل ظاهر اضافه کنید.

  • پیراهن صورتی با شلوار سرمه ای

اگر عروسی یا یک رویداد کاری که در شب برگزار میشه، میتونید در بین انواع مدل های پیراهن رسمی مردانه، یک پیراهن صورتی دکمه دار با کت و شلوار سرمه ای بپوشید. لازم نیست هر بار همون رنگ رو تکرار کنید. سایه های مختلف از این رنگ ها رو امتحان کنید.

  • پیراهن کرم رنگ با شلوار قهوه ای

نمیدونید در یک رویداد نیمه رسمی چه بپوشید؟ به طور معمول، این نوع مناسبت ها باید انواع مدل های پیراهن رسمی مردانه رو چک کنید. در ماه ‌های گرم، یک پیراهن کرم رنگ با شلور قهوه ای رنگ رو انتخاب کنید.

  • پیراهن صورتی با شلوار آبی

اگه میخوایید یک تیپ آرام و با عتماد به نفس داشته باشید، در بین انواع مدل های پیراهن رسمی مردانه، پیراهن صورتی با شلوار آبی بپوشید.

  • پیراهن آبی با شلوار سرمه ای

برای روزهای معمولی پیراهن آکسفورد به رنگ آبی، سفید با شلوار سرمه ای ست کنید تا ظاهری مرتب و منظمی رو در شما ایجاد کنه.

  • پیراهن سفید با شلوار آبی

ترکیب پیراهن با شلوار زمانی به خوبی نشون داده میشه که شما رنگ متفاوتی رو انتخاب کنید. پیراهن سفید با شلوار آبی یکی از بهترین تیپ ها در بین انواع مدل های پیراهن رسمی مردانه هست.

  • پیراهن سفید با شلوار مشکی

برای روزهای کاری یک تیپ معمولی مثل شلوار مشکی با پیراهن سفید رو انتخاب کنید چون این تیپ شما رو مستقل نشون میده. آستین ‌های پیراهن سفید خود رو بالا بزنید و شلوار مشکی متناسب بخرید.

  • پیراهن مشکی با شلوار خاکستری

گفته میشه ترکیب رسمی شلوار و پیراهن کامل نمیشه مگر اینکه بپوشید. مطمئناً افراد بیشتری این تیپ رو میپسندن.

  • پیراهن آبی با شلوار کرم رنگ

در بین انواع مدل های پیراهن رسمی مردانه بهترین ترکیب شلوار کرم رنگ با پیراهن آکسفورد آبی هست. خیلی از افراد این ترکیب رو امتحان نکردن. بنابراین با پوشیدن شلوار کرم رنگ با پیراهن آبی، بیشترین توجه رهگذران رو به خود جلب میکنید.

  • پیراهن آبی با شلوار قهوه ای

از میان انواع مدل های پیراهن رسمی مردانه سعی کنید رنگ قهوه ای رو انتخاب کنید و با شلوار آبی بپوشید. شاید یک کمی نگران کننده به نظر برسه اما اگه سایه رنگ آبی و قهوه ای رو درست انتخاب کنید، میتونه ظاهر جذابی برای شما ایجاد کنه.

خلاصه مقاله

در این مقاله با انواع مدل های پیراهن رسمی مردانه رو به شما آشنا شدیم که به طور خلاصه عبارتند از: پیراهن دکمه دار، دنیم، اورشرت، یقه کوبایی، جین، چهارخانه، رسمی، هاوایی، بیسبال، تاکسیدو، پدربزرگ، تونیک، فلانل، اردو، آکسفورد، ابریشمی و وسترن میباشد. همچنین بهترین سبک ترکیبی پیراهن و شلوار رسمی برای دفتر کار، جمع خانوادگی یا مراسم رسمی معرفی کردیم. اما هماهنگ کردن رنگ لباس کافی نیست. برای داشتن ظاهری آراسته و جذاب، باید اندازه لباس متناسب با اندام هم در نظر بگیرید. امیدواریم که به شما در یافتن پیراهن مورد علاقه خود کمک کرده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *